خدمات بازرگانی :
1- خدمات مدیریت صادرات (Export Management)
ترویج فرهنگ تولید برای صادرات برای تولیدکنندگان محصول
آشنایی با سلایق مصرف کنندگان ، ادبیات کسب و کار و شناسایی رقبا در کشورهای بازار هدف
تدوین و طراحی مدلهای تجاری جهت دسترسی به بازارهای هدف(Business Plan)
ایفای نقش در قالب بازرگانی خارجی برون سپاری شده برای کارخانجات
نقش تاثیر گذار ما در همکاری فی مابین :
تسریع در دسترسی به منابع اطلاعات تجاری – تخصصی و ورود به بازار کشورهای هدف(سلایق مصرف کنندگان ، وضعیت رقبا ، بازخوردهای مصرف کالا و میزان رضایت مشتری ، قوانین و ادبیات کسب و کار کشور مقصد)
کاهش هزینه های جاری اعم از : نیروی های مدیریتی و کارشناسی (از تحقیق بازار تا فروش نهایی و مذاکرات تجاری تا عقد قرارداد) ، لوازم و تجهیزات (اینترنت ، دستگاه فکس ، تلفن ، محل دفتر و ….)
دسترسی به نیروهای تخصصی در امر مهندسی فروش و امکان تمرکز بیشتر کارخانه بهتولید برای صادرات
صرفه جویی در نیروهای نظارتی در زمینه خدمات برون سازمانی اعم از : امور گمرک و حمل و نقل کالا ، تنظیم و عقد قرارداد
2- خدمات تجارت الکترونیک (E_ Commerce & E_Marketing)
طراحی مدلهای نوین در فروش الکترونیکی با هدف ارتباط مستقیم با مصرف کننده و کاهش قیمت کالا
ایجاد بسترهای نرم افزاری جهت فروش الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی یا دیجیتال مارکتینگ
3- خدمات مشاوره ای اقامت و فعالیت اقتصادی (Finance & Investment)
ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی در تهیه مستندات پروژه سرمایه گذاری
جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی
خدمات قابل ارائه توسط شرکت
صادرات خدمات و کالای ایرانی با توجه به سطح کیفی آنها