درباره ما

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صفحات نمونه
  4. chevron_right
  5. درباره ما

درباره ما

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صفحات نمونه
  4. chevron_right
  5. درباره ما

درباره ما :

تیم کارشناسی  این شرکت با بیش از ۲۰ سال تجربه  در ارائه خدمات مدیریتی ، مشاوره ای و تخصصی در گرایش های مختلف مدیریت صادرات ، مدیریت رویدادهای تجاری و تخصصی ، تجارت الکترونیک و سرمایه گذاری با هدف فعالیت اقتصادی ، افتحار دستیابی به نتایج ذیل را داشته و آمادگی خود را جهت همکاری و ارائه خدمات به شخصیت های حقیقی و حقوقی اعلام می دارد:
  • همکاری با ارگان ها ، تشکل ها و شرکتهای تولیدی و بازرگانی در بیش از ۷۰ درصد استانهای کشور
  • ارائه خدمات تخصصی به بیش از ٣۰ شرکت تولیدی جهت صادرات محصولاتشان
  • همکاران و نمایندگان مجرب در بیش از ده کشورجهان
  • برگزاری بیش از ۱۲۰ رویداد مختلف تجاری ، اقتصادی و سرمایه‌ گذاری در ۳۰ کشور جهان (خصوصا کشورهای حوزهCIS و اروپا ) جهت همکاری
  • ارائه خدمات به بیش از ۲۰۰۰ فعال اقتصادی (تولیدکننده و بازرگان)
خدمات قابل ارائه این شرکت شامل :
1- خدمات مدیریت صادرات حاما  (Export Management) 
2- خدمات مدیریت و برگزاری  رویدادها  (Event  Management) 
۳- خدمات تجارت الکترونیک   (E_ Commerce & E_Marketing) 
4- خدمات مشاوره ای اقامت و فعالیت اقتصادی (Finance & Investment) 
لینک سوابق برگزاری رویداد
لینک سوابق امور بازرگانی
  • ارائه خدمات چند منظوره در گرایشات مختلف بازار

افتتاح شرکت

طرح‌نما یا لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

شروع کار

طرح‌نما یا لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

اعضای تیم ابزار وردپرس

دکتر ............

مشاور فنی کشاورزی - تغذیه دام

حسین عطری

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره

دکتر وحید عسگری

مشاور در امور بین الملل

دکتر ..........

مشاور فنی ...

مشتریان ما

فهرست