خدمات مدیریت رویدادها (Event  Management)

  • طراحی و تدوین اتفاقات و رویدادهای موثر در توسعه کسب و کار از جمله : نمایشگاه ، جشنواره ، سمینار و اعزام و پذیرش هیات های تجاری در سطوح مختلف و در سطح بین الملل

  • برگزاری و سازماندهی رویدادها با هدف معرفی توانمندی تولید کنندگان به خریداران و مصرف کنندگان و بستر ارتباطی بین ایشان(B2B)

  • ارائه خدمات چند منظوره در گرایشات مختلف بازار

نقش تاثیر گذار ما در همکاری فی مابین :

  • معرفی سازمانها ، تشکلهای تخصصی و صنفی و در نهایت شرکتها و محصولات آنها به یکدیگر در اقصی نقاط جهان

  • ایجاد بستر ارتباطی بین تولید کنندگان ، مصرف کنندگان و فعالین اقتصادی مرتبط

  • ایجاد فضای رقابتی و معرفی هر چه بهتر کالا و خدمات در راستای گزینش نماینده و شرکای تجاری

1-   هیاتهای تجاری

خدمات تخصصی در زمینه هیات های اعزامی :

  • ارائه طرح پیشنهادی و پروپوزال به تشکلهای صنفی و تخصصی با توجه به استعدادها و ظرفیتهای ایشان

  • خدمات مدیریتی و تخصصی جهت هماهنگی در جلسات مدیریتی ، ملاقاتهای تجاری(B2B) ، بازدیدهای تجاری و تخصصی (مراکز تولیدی و تجاری ، بازارهای سنتی ) طبق برنامه از پیش تعریف شده (Itinerary)

  • ارائه کلیه خدمات مسافری و رزرواسیون در شان منزلت هیات اعزامی(ویزا ، هتل ، بلیط هواپیما ، ترانسفر ، مترجم)

اهداف اصلی از برگزاری رویداد اعزام هیات با دو هدف و چشم انداز متفاوت :

الف) الگوبرداری (Bench Marking) و گزینش شریک تجاری خارجی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید با ماشین آلات و تکنولوژی برتر در راستای تولید برای صادرات.

ب) ایجاد بستر مناسب جهت مطالعه بازار (شناسایی مصرف کننده ، رقبا و آشنایی با قوانین کسب و کار) ، بازاریابی (Marketing) و ارتباط مستقیم با خریداران با امکان گزینش نماینده و شریک تجاری در کشور مقصد

2-  نمایشگاهها و جشنواره ها

خدمات تخصصی در زمینه برگزاری نمایشگاهها و جشنواره ها  :

  • ارائه طرح های پیشنهادی به تشکلهای صنفی و تخصصی با توجه به ظرفیتهای ایشان جهت برگزاری نمایشگاهها و جشنواره های اختصاصی ، تخصصی و بین المللی در داخل و خارج از کشور

  • ارائه خدمات فنی و اجرایی در برگزاری رویداد اعم از برپایی سازه ، سازماندهی غرفه ها ، جذب شرکت کنندگان و …

اهداف اصلی از برگزاری رویداد نمایشگاه و جشنواره :

  • ایجاد بستر مناسب جهت نمایش توانمندی های تولیدکنندگان و شرکتها

  • ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان و شناسایی سلیقه و ذائقه آنها

  • امکان جستجو و گزینش نماینده و شریک تجاری در کشور و شهر مورد نظر

  • امکان شناسایی بهتر رقبا در کشور و شهر مورد نظر

  • ایجاد فضای مناسب در بازارسازی و فرهنگ مصرف محصولات

3-  سمینارها

خدمات تخصصی در زمینه برگزاری نمایشگاهها و جشنواره ها  :

  • ارائه طرح پیشنهادی و پروپوزال به تشکلهای صنفی و تخصصی با توجه به استعدادها و ظرفیتهای ایشان

  • ارائه خدمات فنی و اجرایی در برگزاری رویداد سمینار و همایش اعم از : تدوین پلن اجرایی ، پیش بینی کلیه امکانات لازم جهت اجرا ، مدیریت و سازماندهی لازم در کلیه امور اجرایی همراه با تشکیل دبیرخانه ، تهیه مستندات اجرا  ، اندازه گیری نتایج و اثربخشی حاصل از اجرای رویداد و …

اهداف اصلی از برگزاری رویداد نمایشگاه و جشنواره :

  • ایجاد بستر مناسب جهت معرفی و نمایش توانمندی های ارگانها ، تولیدکنندگان و شرکتها

  • ایجاد فضای مناسب جهت معرفی فعالیت یا محصولات خاص و ارتقاء سطح آگاهی حاضرین با موضوعات تخصصی

  • ایجاد بستر ارتباطی بین مدیران ، متخصصین و صنوف تخصصی با امکان انعقادهای فکری مشترک