خدمات بازرگانی : 

1- خدمات مدیریت صادرات   (Export Management)

  • ترویج فرهنگ تولید برای صادرات برای تولیدکنندگان محصول
  • آشنایی با سلایق مصرف کنندگان ، ادبیات کسب و کار و شناسایی رقبا در کشورهای بازار هدف
  • تدوین و طراحی مدلهای تجاری جهت دسترسی به بازارهای هدف(Business Plan)
  • ایفای نقش در قالب بازرگانی خارجی برون سپاری شده برای کارخانجات
نقش تاثیر گذار ما در همکاری فی مابین :
  • تسریع در دسترسی به منابع اطلاعات تجاری – تخصصی و ورود به بازار کشورهای هدف(سلایق مصرف کنندگان ، وضعیت رقبا ، بازخوردهای مصرف کالا و میزان رضایت مشتری ، قوانین و ادبیات کسب و کار کشور مقصد)
  • کاهش هزینه های جاری اعم از : نیروی های مدیریتی و کارشناسی (از تحقیق بازار تا فروش نهایی و مذاکرات تجاری تا عقد قرارداد) ، لوازم و تجهیزات (اینترنت ، دستگاه فکس ، تلفن ، محل دفتر و .)
  • دسترسی به نیروهای تخصصی در امر مهندسی فروش و امکان تمرکز بیشتر کارخانه بهتولید برای صادرات 
  • صرفه جویی در نیروهای نظارتی در زمینه خدمات برون سازمانی اعم از : امور گمرک و حمل و نقل کالا ، تنظیم و عقد قرارداد

2- خدمات تجارت الکترونیک (E_ Commerce & E_Marketing)

  • طراحی مدلهای نوین در فروش الکترونیکی با هدف ارتباط مستقیم با مصرف کننده و کاهش قیمت کالا
  • ایجاد بسترهای نرم افزاری جهت فروش الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی یا دیجیتال مارکتینگ

3- خدمات مشاوره ای اقامت و فعالیت اقتصادی  (Finance & Investment) 

  • ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی در تهیه مستندات پروژه سرمایه گذاری
  • جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی

 

خدمات قابل ارائه توسط شرکت

 

صادرات خدمات و کالای ایرانی با توجه به سطح کیفی آنها