خدمات مدیریت رویدادها (Event Management)
طراحی و تدوین اتفاقات و رویدادهای موثر در توسعه کسب و کار از جمله : نمایشگاه ، جشنواره ، سمینار و اعزام و پذیرش هیات های تجاری در سطوح مختلف و در سطح بین الملل
برگزاری و سازماندهی رویدادها با هدف معرفی توانمندی تولید کنندگان به خریداران و مصرف کنندگان و بستر ارتباطی بین ایشان(B2B)
ارائه خدمات چند منظوره در گرایشات مختلف بازار
نقش تاثیر گذار ما در همکاری فی مابین :
معرفی سازمانها ، تشکلهای تخصصی و صنفی و در نهایت شرکتها و محصولات آنها به یکدیگر در اقصی نقاط جهان
ایجاد بستر ارتباطی بین تولید کنندگان ، مصرف کنندگان و فعالین اقتصادی مرتبط
ایجاد فضای رقابتی و معرفی هر چه بهتر کالا و خدمات در راستای گزینش نماینده و شرکای تجاری
1- هیاتهای تجاری
خدمات تخصصی در زمینه هیات های اعزامی :
ارائه طرح پیشنهادی و پروپوزال به تشکلهای صنفی و تخصصی با توجه به استعدادها و ظرفیتهای ایشان
خدمات مدیریتی و تخصصی جهت هماهنگی در جلسات مدیریتی ، ملاقاتهای تجاری(B2B) ، بازدیدهای تجاری و تخصصی (مراکز تولیدی و تجاری ، بازارهای سنتی ) طبق برنامه از پیش تعریف شده (Itinerary)
ارائه کلیه خدمات مسافری و رزرواسیون در شان منزلت هیات اعزامی(ویزا ، هتل ، بلیط هواپیما ، ترانسفر ، مترجم)
اهداف اصلی از برگزاری رویداد اعزام هیات با دو هدف و چشم انداز متفاوت :
الف) الگوبرداری (Bench Marking) و گزینش شریک تجاری خارجی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید با ماشین آلات و تکنولوژی برتر در راستای تولید برای صادرات.
ب) ایجاد بستر مناسب جهت مطالعه بازار (شناسایی مصرف کننده ، رقبا و آشنایی با قوانین کسب و کار) ، بازاریابی (Marketing) و ارتباط مستقیم با خریداران با امکان گزینش نماینده و شریک تجاری در کشور مقصد
2- نمایشگاهها و جشنواره ها
خدمات تخصصی در زمینه برگزاری نمایشگاهها و جشنواره ها :
ارائه طرح های پیشنهادی به تشکلهای صنفی و تخصصی با توجه به ظرفیتهای ایشان جهت برگزاری نمایشگاهها و جشنواره های اختصاصی ، تخصصی و بین المللی در داخل و خارج از کشور
ارائه خدمات فنی و اجرایی در برگزاری رویداد اعم از برپایی سازه ، سازماندهی غرفه ها ، جذب شرکت کنندگان و …
اهداف اصلی از برگزاری رویداد نمایشگاه و جشنواره :
ایجاد بستر مناسب جهت نمایش توانمندی های تولیدکنندگان و شرکتها
ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان و شناسایی سلیقه و ذائقه آنها
امکان جستجو و گزینش نماینده و شریک تجاری در کشور و شهر مورد نظر
امکان شناسایی بهتر رقبا در کشور و شهر مورد نظر
ایجاد فضای مناسب در بازارسازی و فرهنگ مصرف محصولات
3- سمینارها
خدمات تخصصی در زمینه برگزاری نمایشگاهها و جشنواره ها :
ارائه طرح پیشنهادی و پروپوزال به تشکلهای صنفی و تخصصی با توجه به استعدادها و ظرفیتهای ایشان
ارائه خدمات فنی و اجرایی در برگزاری رویداد سمینار و همایش اعم از : تدوین پلن اجرایی ، پیش بینی کلیه امکانات لازم جهت اجرا ، مدیریت و سازماندهی لازم در کلیه امور اجرایی همراه با تشکیل دبیرخانه ، تهیه مستندات اجرا ، اندازه گیری نتایج و اثربخشی حاصل از اجرای رویداد و …
اهداف اصلی از برگزاری رویداد نمایشگاه و جشنواره :
ایجاد بستر مناسب جهت معرفی و نمایش توانمندی های ارگانها ، تولیدکنندگان و شرکتها
ایجاد فضای مناسب جهت معرفی فعالیت یا محصولات خاص و ارتقاء سطح آگاهی حاضرین با موضوعات تخصصی
ایجاد بستر ارتباطی بین مدیران ، متخصصین و صنوف تخصصی با امکان انعقادهای فکری مشترک